Translate

sobota, 15 lipca 2023

#441 - POSIŁEK SMAKOSZA - SŁODKO KWAŚNA PIERŚ KURZĘCA MOJEGO POMYSŁU

 

 


 

 

BĘDZIEMY POTRZEBOWALI 

 

Pierś kurzęca duża pokrojona w  kawałki "na ząb"Surowa pierś z kurczaka (mięso i skóra) | WP abcZdrowie

Czosnek / 4-5 ząbkówJak stosować czosnek w potrawach? Zaskakujący trik - Onet Gotowanie

1/2 dużej białej cebuli, posiekanej w drobną kostkę Cebula biała kg – Społem

1 łyżka stołowa cukru palmowego lub trzcinowy

1/2 łyżki pasty Gochujang

1 łyżeczka sosu ostrygowego                                             Sos ostrygowy Mae Krua 600ml

1 łyżka sosu rybnego

2 łyżki sosu sojowegoKikkoman Świeży Jasny sos sojowy Usukuchi, 450ml Japonia Centralna

1 łyżeczka soli

1 łyżka wegety naturalnej   Wprowadź więcej koloru do swojej kuchni z Vegeta Natur!

1,5 cm korzenia imbiru, obranego i posiekanego Imbir sproszkowany - cena | Sklep Racjonalni

oliwa do smażenia Poznaj właściwości oliwy z oliwek - ECO WYBRANE

oliwa do marynaty

 

JA TO ROBIĘ TAK

W miseczce mieszam  pastę Gochujang, sos rybny, sos sojowy, sos ostrygowy, cukier palmowy lub trzcinowy, posiekany czosnek, cebulę i imbir oraz 1 łyżeczkę oliwy lub oleju.

Po dokładnym wymieszaniu, dodaję marynatę do mięsa i odstawiam na minimum 12 godzin do lodówki.

Na dużej patelni rozgrzewam łyżkę oliwy. Po rozgrzaniu, kładę na oliwę pojedyncze kawałki kurzęcej piersi. Smażę z obu stron. Usmażone kawałki osuwam na bok. 

Gdy wszystkie są już usmażone, dodaję na patelnię resztę marynaty, mieszam przez minutę i dodaję pół szklanki zimnej wody.

Całość ponownie zagotowuję i odstawiam z ognia by potrawa odpoczęła.

Serwujemy z ryżem, ziemniakami z wody lub pieczywem o sałatkami według upodobań.   Ja lubię z kiszonymi ogóreczkami i pomidorkami oraz z bułeczkami pieczonymi przez moją panią. 

 

Jeżeli podobają się Wam moje felietony i czekacie na następne to zawsze możecie postawić mi kawę.   

buycoffee.to/meskibigos

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz